Translate

MENU

  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ_Α'
  • ΓΝΩΣΤΙΚΟ
  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ_B'
  • ΑΓΓΛΙΚΑ
  • Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2016

    Αι_αι_ταύτιση λέξης - εικόνας

    Κόβω τις τελευταίες διαφάνειες σε ορθογώνια με τις λέξεις
    και στη συνέχεια
    ζητάμε από το παιδί να διαβάσει ένα από αυτά. 

    Σαν δεύτερο βήμα θα είναι να την ταυτίσει με την κατάλληλη εικόνα 
    και να τοποθετήσει τη λέξη στο πλαίσιο κάτω από αυτή.

    Δεν κόβω τις υπόλοιπες διαφάνειες αλλά τις χρησιμοποιώ ως έχουν !!!

    Διευκολύνει την διαδικασία ανάγνωσης, 
    ενισχύει την παρατηρητικότητα, τη μνήμη και την προσοχή 
    και 
    εμπλουτίζει τη διαδικασία μάθησης.






    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου